Tepalo filtrai

_Filtrai_tepalo

Tepalo filtras yra labai svarbus variklio konstrukcijos elementas, kuris pašalina iš automobilio alyvos abrazyvines priemaišas, atsirandančias dėvintis varikliui, bei patenkančius teršalus iš degimo kameros. Tepalo filtras variklio darbo metu pastoviai filtruoja automobilio variklio alyvą, kuri užtikrina sklandų variklio bei variklio turbinos darbo veikimą, kadangi ji netik tepa besitrinančias dalis, bet ir vėsina variklį.

 

Tepalo filtrai skirstomi I tipus:

Spin on (užsukami filtrai)- metaliniame korpuse su sriegiu prisukimui sumontuotas filtruojamas elementas.

Priklausomai nuo variklio konstrukcijos Spin on filtro viduje gali būti sumontuoti vožtuvai:

1 Alyvos nutekėjimo vožtuvas (anti-drain back valve )- tai guminė-silikoninė membrana, kurios paskirtis yra užtikrinti alyvos neištekėjimą iš filtro atgal į variklio karterį po variklio išjungimo. Taip pat, kad alyva neišsilietų filtro keitimo metu.

2 ____________ (anti-syphon valve) šis vožtuvas, kaip ir nutekėjimo vožtuvas, atlieka tą pačią funkciją, t.y. neleidžia variklio alyvai ištekėti iš filtro. Filtras visuomet yra pilnas alyvos, tad variklio paleidimo metu alyva greičiau pasiekia variklio tepimo taškus.

3 Apsauginis vožtuvas (bipass valve) reikalingas kai variklyje tepalo filtras yra užsikišęs, jis atsidaro ir alyva apeidama filtravimo paviršių patenka į tepimo sistemą, taip pat šis vožtuvas sureguliuoja alyvos slėgį variklyje.

Alyvos filtro elementai ECO filtrai. Šiuolaikiniuose varikliuose plačiai naudojami filtravimo elementai, jie skiriasi nuo metaliniu prisukamųjų (spin on) filtrų tuo, kad neturi metalinio korpuso su sriegiu bei vožtuvų. Yra keičiama tepalo filtravimo sistemos kasetė, kurios pagrindinės dalys yra filtruojamoji medžiaga ir plastmasinis tinklelis, kuris užtikrina filtro kasetės konstrukcinį stabilumą.

Menu